When your heart stops beating

Shuuuelääään!

Sitter helt ensammen på GA skolan typ.. hahaha... tror inte de är någon här iallafall, har precis skrivit en massa om Islam, men nu tog det stopp kände jag så måste få lite hjälp av läraren på måndag för att skriva klart de hela x)

kul bara att på måndag har jag muntligt om Buddishm, muntligt Nationella B och imellan där ska jag hinna springa iväg och klippa mig =)

Vaknade klockan 5 imorse, så nu har jag varit vaken i typ 11 timmar :S helt sjukt trött är jag just nu.. Men det är bara att bita ihop.
Och imorgon är det GAMEDAY!! woho lite taggad är jag faktiskt, och fett jävla nervös också! men det ska nog gå bra hoppas jag hehehehe =D

Nu ska jag bara vänta på att camilla ska fika klart med sina "väninnor" xD de är ett så jävla fult ord "väninnor" hahaha... men då ska vi iväg och spela lite basket med några kompisar till henne och sedan ska jag iväg på träningen. blir sweeet =D

Ha d gött




Kommentarer
Postat av: anonymur

killen som rakar armhålorna

2010-05-28 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0