Watch the rain play on the ocean top

Hallå i stugan!


Igår var det valborg! och det va skitkul måste jag säga :) Hängde med Sunkan till hans Klassfest.

Började med att Sunkan hämtade mig och vi drog ner till Bommen och köpte pizza :D


Party On!


Mums!


Efter pizzan började vi dricka lite öl och göra oss i ordning, peppade musik och satt lite vid datorn :D


That's Me =D

Vi tog sedan bussen in till stan och vidare mot Granloholm :) där spelades det massa musik och lite kort, då kom jag med en lek som Nazlie lärt mig! haha, du får inte säga Ja/Nej, inte svära, inte peka, och inte ta emot något. Man ska kasta en tändsticksask och får man bilden uppåt så måste den till vänster dricka :) hahaha de blev en hel del drickande kan jag lova ;)





Vi spelade också fotboll :) jag fick tyvärr inte med några bilder på de haha.. men roligt hade vi.

Senare på kvällen spårade det ur en hel del kan man säga, folk blev lite illamående och andra personer bara försvann? Sunkan goes Missing?! men han ringde sedan och sa att han va på väg hem xD hahaha snäll kille med tanke på att jag skulle åka med han. "men vadå? du kan ju sova där ;)" haha jaha.. sagt och gjort så gjorde jag då det.



Dagen efter så klev vi som sov där upp och städade lite. Blev sopa upp lite glas osv innan vi drog till bussen och åkte hem.

Men hem blev det knappast för mig. Inne i stan missade jag precis bussen hem till njurunda så ringde farsan, som tur va så skulle han in till stan och lämna av Maria som skulle på fotbollsläger. Efter att vi lämnat av henne åkte vi och hälsade på farfar, väl där så kom jag på att jag lovat ricky bära möbler, får tag på han, och han hämtar mig där och vi drar ut till birsta xD Träffade Camilla och hennes kompis där en stund medans Ricky och Jenny va inne på ikea (ikea = suuuuucks)  :D

Sedan blev det en massa bära möbler från Rickys gamla lägenhet till den nya... När vi skruvat ihop soffan somnade jag xD helt slutkörd... Nu sitter jag hemma hos tom och dricker trocadero och tycker att livet är allmänt bäst! :D

Ha d gött!


Sitting here, on this lonely dock
Watch the rain play on the ocean top
All the things I feel I need to say
I can't explain in any other way

I need to be bold

Need to jump in the cold water
Need to grow older with a girl like you
Finally see you are naturally
The one to make it so easy
When you show me the truth
Yeah, I'd rather be with you
Say you want the same thing too

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0