Was it a dream?

Shulululululu

Sitter på skolan (för ovanlighetens skull) och har precis blivit klar med psykologiuppgiften, känns skönt!
Har skrivit om Reklam och Propaganda och hur det påvärkar oss i vardagen. Jag skrev om Coca Cola =D

Just nu vill jag bara gå och äta för jag är ashungrig! men jag va faktiskt duktig och käkade frukost i morse! =D

Och måste klaga på att skolans bärbara dator är sär, den gör inte som jag vill!!

Igår va vi på mittuniveristetet och kollade på matchfilmen, hahaha xD fick se mig göra bort mig lite men de va faktiskt inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Men de va väldigt bra för man fick fundera lite och så såg man vad det är man behöver träna lite extra på.

Nu har jag snart lunch, sedan idrott och efter de historia =D Sen är jag... ledig? haha shit... vafan ska jag göra ikväll.. haha, aja de löser sig =D kul att man kommer på saker såhär när man sitter och skriver...

aja ha d gött =D


Och jag är grymt sugen på pizza!


Kommentarer
Postat av: jocke.

om du är taggad att lana kan man ju beställa pizza då ;o

2010-05-11 @ 22:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0