Snart är det över

Shuuuue!!! Nu va det länge sedan (igen) Mycket har hänt sedan mösspåtagningen. Spelat matcher i Amerikansk Fotboll, varit med Camilla, lämnat in de sista skolarbeterna. Och faktikst, slutat skolan! jag har inga fler "riktiga" lektioner. På måndag sätts alla betygerna och det känns så jävla bra!! Camilla hade dansöppvisning också i torsdags och fredags, och dom va jätteduktig =D är värsta stolt över min flickvän =) jao.. jag har tränat en massa. knät känns fortfarande mysko sedan första matchen. Och idag mötte vi uppsala, och jag gjorde min första "Sack" då man tacklar motståndarens QB innan han hunnit kasta iväg bollen =D blev asnöjd, sedan så tacklade jag han 1 gång till lite senare men då han han precis kasta bort bollen, men de blev ett failkast som tur va ;)Spelade non-stop hela matchen idag, eftersom vi va ungefär 14 pers. JAG HAR ONT!! som tur är så är det 2 hela veckor kvar tills nästa match så nu har man tid på sig att läka ihop. efter matchen idag så åkte jag hem, bytte om, duscha och rakade mig. Sedan körde jag in Kenneth och Ylva till stan för dom skulle på 30 års fest =) när vi är framme kommer dom dock på att dom glömt presenten hemma xD så jag fick åka tillbaka till njurunda och hämta den haha.. men de gjorde inget eftersom jag ändå inte hade så mkt att göra för tillfället =) Fick pengar av Kenneth också så jag åkte till Max och köpte mig lite mat, förbaskat gott i kistan satt den! Nu väntar jag på att klockan ska bli typ halv, för då ska jag åka iväg och hämta min sötnos som är på Studentbalen =) saknar henne riktigt mycket nu faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0