Say you feel the way i do

Shuuuuelääään! =D

Sitter just nu hos Tom och degar, har varit en riktig slödag idag. Vaknade imorse hos camilla, hon skulle iväg tidigt för att jobba med sitt PA. (projektarbete) så hon sa åt mig att dra åt helvete =D näe men vi tog en buss in till stan och hon fortsatte sedan vidare till Skottsund. Jag blev hämtad av pappa och vi åkte till bergsåker för att kolla på Marias första seriematch =)

Dom förlorade med 2-0 mot STFF men dom spelade faktiskt riktigt bra ändå. Maria fick ett på ett pangskott rätt i klykan och sedan träffade den målvakten i ansiktet för att sedan gå ut... så jävla typiskt :/

Iaf så har jag varit ledig sedan Onsdags och har sedan dess varit med Camilla. Vi har lagat mat, gjort äppelpaj, kollat på film. Hon pluggade och jag sov =D och en massa annat. väldigt härliga och mysiga dagar har det varit måste jag säga!
Så jävla roligt att vi har exakt samma störda humor xD hahaha om folk kunde se oss ibland skulle dom tro att vi va störd :D

Sedan igår så va vi iväg på en liten fest hemma hos Maria, träffade elaine, gabbe, anton och en massa annat folk. Både jag och camilla va ganska trötta men vi hade roligt ändå! =D

Till veckan är det skola, och på onsdag är det mösspåtagning! =D =D =D mahaha... jag är skitful i min mössa men va ska man göra^^

näe nu ska jag och Tom hitta på något ;)

ha d gött



I feel on top of the world with you baby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0