Need to grow older with a girl like you

Shuuuuuue =D

Sitter på Psykologilektionen och har tråååk, kommer inte på något mer att skriva om.. Håller på med perceptions grejs, så har skrivit om reklam och hur det påverkar oss osv, jag tog Coca Cola =D Men har snart skrivit två hela sidor om det =) så känns som att jag ligger hyffsat i fas iallafall.

Nu har jag bara några andra psykologi uppgifter som jag och Måns ska jag göra typ imorgon. Sedan har jag också frågor på Islam, ett annat religionsprov. Och så va de en historia grej som jag är nästan klar med och ska sedan skicka in =) sista Maj ska betygen vara satta så lite panik har jag allt!
Men det kommer nog lösa sig.

Igår hade jag ASroligt på träningen!! så sjukt jävla roligt haha =D och nu efter skolan ska jag bort för ännu en träning. Och på lördag smäller det! Serie premiär! JAG ÄR FETT JÄVLA NERVÖS! :O

Vaknade halv 6 imorse och kunde inte sova för jag hade bara dendär jävla matchen i huvudet, galet hur de kan bli bara för man ska spela en match.

Näe nu ska jag ta och skriva klart dehär så jag får gå någon gång haha.

Ha d gött

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0