Mösspåtagningen!!!!

Shuuuuuuue! =D

Vi backar bak tiden till tisdag, då jag och camilla, efter skolan åkte hem till mig en sväng för att hämta lite kläder och annat som skulle med hem till henne. Detta va också första gången hon va hem hit =) så fick visa hon runt lite och hon fick träffa hela min familj och så =D Sedan tog vi bussen in till stan där vi väntade på Camillas mamma som vi skulle få åka med hem =)

Camilla medans vi väntade på hennes mamma =D

När vi kom hem till henne blev det mest bara plugga och äta varma mackor! haha =D

Mösspåtagningen!

Igår (Onsdag) åkte vi först in till västermalm så Camilla kunde gå på sin lektion. Efter samlades vi en liten grupp, tog på oss mössorna och gick sedan ner och fick ballonger som vi skulle ha med oss till torget.


Folks ryggar =D



Camilla Och Elaine =D

Jao, efter det så vandrade vi då bort till torget. Där bjöds det på en massa musik. Vi släppte ballongerna osv =)


Va ganska fränt =D räknade ner och alla släppte sina ballonger. Så spelade dom Sommartider och alla sjung med och hoppade å dansade =) skitkul!

Träffade lite folk gjorde vi här också, efter ett tag iaf så vandrade vi bort ett gäng till doncen där vi käkade glass och cheesburgare =)
Jag och camilla som va väldigt trötta åkte sedan hem till henne och la oss i sängen en timme.. grymt skönt att ta en eftermiddaslur xD sen började hon och plugga och jag spelade lite guitar hero.. men det slutade med att hon satt och spelade och jag sov i soffan =D


Diggar verkligen hennes stil

Nu började snart allt partypeople komma och man började med våran finfina förfest =D


Sunkan den HeroicFarmade och Bullen den Tillförlitlige

Vad nu sunkan menade med de är ett mysterium men de va roligt då haha. Vi hade riktigt roligt hos camilla iaf och vi blev ett gäng på 10 personer om jag inte missminner mig. Vi spelade lite drickarspel, sjöng för Magnus som fyller år idag (Grattis Magnus) och vi sjöng också Studentsången (allt detta filmades och jag vill nog såhär på efterhand inte se dessa filmer haha)


Magnus och Jag ;)

Vi gick vid ca kvart i 11 ner till busshållplatsen för att med bussen ta oss in till stan och gå på stadshuset för där va den så kallade "mösspåtagninsgfesten" =D


Bussen va försenad, så vi blev tvungen att roa oss på annat håll


Anton va glad =D


Och min snygga flickvän va... som hon brukar, haha ;) puss <3

Väl inne på stadshuset träffade jag Ricky!! =D hahaha jävla dåre, sprang och hoppade på han och så satte vi oss ner vid Jenny och där surrade vi en massa. Jag och camilla va ut en sväng, jag hälsade på jonna och linda som stog där ute. Och även linus kom från ingenstans, Linus drog med mig, ricky jenny och en tjej som heter Emma bakom hedbergska (camilla gick in på krogen och va med sina kompisar) och där bakom hade han lagt undan lite dryck haha. Fick en smirnof av honom, mums.

vi sjöng, sprang, hoppade och jag och jenny lekte spion.


vi är så jävla coola ;)


Jao. men för att runda av de hela haha, kände att det blev väldigt mycket nu för ett ända inlägg haha =D men men jag skriver ju inte allt för ofta så why not.

Jag gick tillbaka till stads och letade upp camilla, vi dansade lite och så, rawr, och jao.. sen sa vi hejdå till alla och avrundade ett litet tag före 2.. vi va båda ganska trötta och rätt nöjda med kvällen =) så camillas dundersnälla mamma kom ner till stan och hämtade oss klockan 2 på natten. Riktigt snällt gjort tycker jag med tanke på att hon skulle på jobbet dagen efter.

Kanon dag/kväll med grymt härliga människor. Och jag hoppas vi får vara med om mera sånt innom en snar framtid ;)

ha d gött!


Nu är jag helt galen, galen i dig.
I ditt himmelska leende i ditt skratt
Helt galen, galen i dig!
Ja att vara förälskad... det måste kännas såhär <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0