I fall asleep

HEJ! =D


vet ni en sak?! JAG LEVER!!! =D Matchen igår gick inte speciellt bra alls, vi mötte Seriens bästa lag och vi är väldigt många nya i våran trupp. + att dom hade ca 25-30 avbytare och vi hade 8 xD så de va ingen lätt match men fy fasen va roligt vi hade ändå! =D Jag fick vara starter i kickoff, kickoff return och Offence. Spelade också lite Linebacker i deffence ;)
Jag gjorde några småtabbar men vafan, de va första matchen så de va ganska väntat.

Efter matchen hade jag sjukt ont i knät som jag slog i när jag blev tacklad men i övrigt hade jag klarat mig rätt bra (trodde jag) när jag vaknade upp i morse höll jag på att dö xD ont i axlar, nacke, skuldror, armar... i höften och fingrar, överallt med andra ord ehehehe..

På bussresan hem blev det massa skitsnack, lite öl och koskenkorva hahahaha (fast jag drack inget) helt galet var det.

Åkte hem till Camilla på kvällen =D fick träffa hennes mamma och bror och vi satt i köket och surrade bra länge, sedan kolla hon och jag på Kung fu panda XD så jävla bra film! hahaha =D

Nu är jag iaf hemma och måste ta och sätta mig ner och plugga kom jag på, är inte speciellt pepp på de bara tyvärr xD men men bara att nöta på.

Ha d gött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0