Det som inte dödar mig blir jag starkare av

Hej bloggen! =)


Idag har varit en såndär vanlig dag än så länge, vaknade, åkte till skolan, hade lektioner, åkte hem. Men snart kanske jag och Sunkan till birsta, hoppas på det för jag orkar inte vara hemma.

Skulle ha varit med Camilla idag efter skolan men stackarn mådde inge bra alls idag så de får bli någon annan gång :) Krya på dig <3

Jag kan ju berätta att jag är FETT nervös! håller seriöst på att gå i taket. Det är min första amerikanska Fotbollsmatch nu på lördag och de känns som att jag kommer sitta och kräkas hela vägen ner till Gävle xD

Nej.. nu ska jag ta och åka ner och handla och sedan hämta upp Sunkan :)

Ha d gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0