tick tack tick tack

Klockan går seeeeegt!

Har en lektion kvar sedan är det lov! så jävla skönt! synd bara att jag kommer att få sitta och plugga 24/7 hela jävla lovet bara -.- (kommer såklart inte bli så men jag borde verkligen göra de)

Igår blev det en jävligt dryg dag då jag vaknade med en SPRÄNGANDE huvudvärk.. och vi hade inge alvedon/ipreen/treo/eller liknande xD "drick vatten och sov" fick jag höra av morsan ahahah.. lätt att sova, njaaaa. inte direkt :)

Idag ska jag träffa Karin efter skolan för att prata, saknar henne. Och ikväll?!!? VAFAN HÄNDER IKVÄLL? jag har seriöst ingen aning.... vill ut!! 100 dagars är det? men njaa... vettefan, har ingen biljet.. men samtidigt har ju Kalas premiär på Allstar... funderar på att gå dit! men får se.. lär ju inte bli av x)

Kanske följer med Karin hem ikväll efter hon slutat jobbet istället.

Nu är det iallfall bara Filosofi som ska överlevas innan lovet tar sin början : )  

Ha d gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0