Mycket att göra eller bara dåliga ursäkter?

HEJ!!!!

Nu va det satans länge sedan jag bloggade. Har haft fullt upp känns det som så har aldrig riktigt tagit mig tid att sitta här och skriva!

Mycket har hänt kan jag ju säga iallafall :D Först och främst så har jag nu börjat med Amerikansk Fotboll! det är skitroligt och killarna i laget är riktigt trevliga och sådär! så det funkar skitbra :)

I skolan har jag mer än någonsin att göra känns det som x) suck... kommer ALDRIG bli klart med allt som ska göras hehe.. Imorgon är det Tisdag och då ska jag hämta ut min STUDENTMÖSSA! och allt annat skräp som man blev pålurad xD

Min tand, som jag fick en puck på för någon månad sedan, håller typ på att dö. Så idag va jag till tandläkaren och påbörjade en Rotfyllning...... det va INTE OKEJ! det gjorde inte ont men de va fruktansvärt obehagligt efteråt :O

Min Sötnos KARIN :D har fått en lägenhet! eller ja.. hon har hyrt en... köpt en? jao.. "eh whatever..." ehehhe ja så just nu sitter hon och jag i den och ska snart ta och sussa lite :D värsta mys!

något mer något mer?..... Sökt jobb har jag gjort på lite olika ställen också, alldeles nyss till något ställe jag aldrig hört talas om xD K-rauta... eller va tusan dom hette :D


Puss på dig baby <3

Kommentarer
Postat av: karin

aaaaaaaaw, va söt du är :D:D:D:D älskar dig<3

2010-03-30 @ 09:29:50
URL: http://karinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0