mmm, whatcha say?

ONSDAG! eller ja, det som är kvar av den..


Idag är det ingen vanlig dag för det är SUNKANS födelsedag! så grattis på dig! :)

Började dagen med en ipren, mådde så jävla dåligt, efter en timmes extrasömn kändes allt lite klarare och jag kom på att Projektredovisningen va idag.. så det var bara att pallra sig in till skolan först på filosofin och sedan Redovisningen då, gick väl ganska bra kan man säga :) lärarna verkade gilla de vi förde fram

Och för er som inte vet så hade jag och Linus "Simkunnigheten i Sundsvalls Högstadium" Och vi har varit ute och lärt dom som inte kan, att simma :) jätteskoj!

Igår va det tisdag och då fick jag äntligen min Studentmössa! Och lite kläder som jag också beställde :D så fucking awesome! känns som att det är riktigt nära nu (men ack så mycket jag har att göra xD)

Träning hade jag igår och fick då med Crille att börja träna amerikansk fotboll vilket han verkade tycka va roligt ;)

På fredag blir det nog krogen med sunkan m.fl.. får se hur det blir :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0