You have my heart

Shuuue!

Hänt en del denhär veckan, började med att camilla drog iväg på klassresa till Tallin och skulle vara borta till torsdag.

Jag måste erkänna att det inte va dom roligaste dagarna i mitt liv. Gick runt hemma och va grymt rastlös. Så jag tog tag i lite saker, rensade ut min skrubb som va full med saker och förvandlade om den till en stor garderob istället =)

Bilder på hur det såg ut kommer så småningom.
Jag va också ut och fotade en massa =) blev faktiskt en del riktigt bra bilder tycker jag själv. Dessa kommer nog ut så småningom dom också.

i onsdags vare träning och vi hade skitkul! :) Linus hade också 19års fest och jag va chafför med Rickys bil haha, vi hade riktigt roligt ute i huli :) Ungefär här började jag också bli smått tokig eftersom jag inte kunde prata med camilla överhuvud taget :( saknade henne en massa massa massa! helt galet..

På torsdagen blev det mest slöa, duscha och småstäda de sista på rummet efter "renoveringen" sedan tog jag en buss in till stan för att åka hem till min sötnos =D vi firade också våran månadsdag =)

Idag så blev det bara en massa dega, tagit de väldigt lugnt större delen av dagen, sedan åkte jag på träning och camilla på filmkväll med några ur klassen, när jag kom tillbaka blev jag bjuden på tacos, och sedan Irish Coffie ;) lite Whisky på fredagskvällen är ju inte fel haha =D

nu ligger jag här i sängen med camillas dator och blir masserad! åh va jag är kär i min flickvän =D

är väl hennes tur snart så nu får jag runda av!

ha d gött


Varje sekund med dig är en upplevelse!
jag kommer aldrig tröttna på dina sjuka ideer ;)
You are one of a kind
Och framför allt så är du min flickvän
You and me baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0