I just have to wander through this world

Shuuuuue!

Har inte alls varit speciellt sugen på att blogga på senaste tiden, har varit så mycket att hålla igång med och ja... tiden och orken har helt enkelt inte funnits där.

Men det har juh hänt en hel del =) Jag har bland annat tagit studenten! =D helt ofattbart galet skönt de känns! kan fan inte fatta att jag är klar med skolan, på sätt och vis, nu är det bara välja en riktig utbildning och bli något skoj =) men vad jag ska göra har jag inte en jävla aning om..

Jag har varit in och anmält mig till arbetsförmedlingen, woho :P känns inge vidare alls men va ska man göra liksom hehe... aja, ska på några möten nu i framtiden och sedan någon gång blir det "heltids aktiviteter" vad nu de betyder.

Jag och Camilla har det bra =) känns fakitkst riktigt riktigt bra om jag ska vara ärlig. Idag (lördag) så firade vi våran 2 månadersdag. Och de gjorde vi med en dag på bergafjärden med sol och bad, sedan pizza och på kvällen såg vi Scary movie 2 och käkade en fruktsallad typ =D hur mys som helst!


vad mer vad mer... Jo jag har hjälpt Tom's familj att bygga upp deras cirkustält på Norra Berget för dom ska vara där hela sommaren och uppträda =) jag och camilla ska dra dit någon dag nu i veckan och kolla hehe.
Och jag fick juh pengar också såklart =) fick 1000 kr för att arbeta 2 dagar hehe, inte så mkt i timmen men de va inte direkt ett hemskt arbete utan vi hade en hel del kul också. så lätt värt! ska spara pengarna till en Systemkamera som jag vill köpa. Blir antingen en Sony A380 eller en Nikon D5000... om inget annat bättre alternativ kommer upp =)

Just nu ligger Camilla och sover och jag är inte de minsta trött -.- är solbränd på hela ryggen och det är grymt varmt i hela huset... så kan inte riktigt "gömma" mig från värmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0