What is love?

Wihooo!

Idag, eller ja.. igår så va jag, Karin, Ewe och Glenn iväg och bowlade i birsta :D Gick inge bra för mig... tror jag slog 20 "9or" och missade sedan de sista klotet :@ kom iaf 3a :D så inte sist hahaha!

Efter det så käkade vi på Max och sedan så skjusade dom mig till Bussen för jag skulle åka hem.. Här hemma har jag och mariat spelat en massa Wii sport :D riktigt kul! jag äger på wakeboard eller vafasen de heter X)

Imorgon blir det iallafall till att åka till farfar ett tag :) Sen får jag se vad som händer... kanske skull Karin komma hit men får se hur det blir med de ;D hoppas hoppas iallafall!

Den vackraste stunden i livet
Var den när du kom
Och allt var förbjudet, Åh allt som vi gjorde den stunden
Vill jag göra om... För det ekar i huvet
Och det blod som jag trodde va stilla det fick du att rinna
Den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0