Soundtrack 2 my life

Wiiiiie.... Torsdag


Idag så vaknade jag upp hemma hos karin :) mysmys <3, Sedan tog vi och fikade för att sedan fara in till skolan.. Idag blev de först klassråd.. sedan psykologi och vi avslutade med att skriva prov på kinesiskan. Gick ganska bra hahaha tror jag iallafall xD blir spännande att se ehehe..

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och försöker leta efter kläder till träningen som jag snart ska åka ner till :) Försöker även övertala Sunkan att åka med men han är juh så jävla lat och orkar inte säger han!

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra... men kanske blir så att jag och sundling drar ut en sväng :)


Puss på min flickvän <3 :D

Kommentarer
Postat av: karin

aaw ,:'D puss massoorpå dig<33

2010-01-28 @ 23:10:58
URL: http://karinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0