Only You

Lördag är myyyys!

Började dock lite lustigt med att vi klev upp halv 7 efter att ha sovit typ 6 timmar, för då kommer Karins pappa som precis slutat jobbat och hämtar oss. (han jobbar på kubal) för vi skulle hem till karin och vi orkade dels inte åka buss, och vi hade även inga pengar för det (typ)

När vi kom till karin sov vi ett bra tag.. men tillslut ledsnade jag och satte mig vid min dator som fortfarande är här xD och spelade CodMW2 :D hahaha jag e så nördig men oj va roligt det är på samma gång! =)

Nu ska jag och karin göra lite chokladpudding, ta fram glass och något att dricka till, och så ska vi slå på en film och mysa lite :D

Karin är också supernöjd för att hon har 4  1-kronor från 2009, ni vet, domdär som är typ randiga på baksidan xD


Kommentarer
Postat av: karin

hahaha men de är för dom är ascoola ju :D Om 100 år kommer jag få asmycket för dom , ja tänker långsiktigt vettu ;) hihihiii :DD<3333

2010-01-17 @ 01:33:06
URL: http://karinelisabeth.blogg.se/
Postat av: tias

hahaha men cp! xD <333

2010-01-17 @ 01:35:49
URL: http://stunned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0