nu är det fredagsmyyys

Hej!

Har varit en katastrofdag kan man säga xD inget har gått som man velat! vaknade upp med feber värre än igår. Så det blev ingen skola idag... och ingen match heller för den delen :/

Sovit och kollat film hela dagen i stort sett, Vid kvart i 8 åkte jag ner till ica för att handla och sedan upp till broder för att hämta datorn, På väg ner är det plogat som om någon från en annan del av köping skulle ha plogat skiten, alltså, snett som in i helvetet! känner hur framdäcket skär ner och då vare bara att försöka ratta upp men denna lösa pudersnö va inte mycket att stå kvar på så bilen klörde fast... rejält. Efter att brorsan försök dra upp den med sin bil insåg vi att det inte kommer gå.

Så vi ringer till Tom för hans familj har en 4hjuls-driven bil :) och då GICK DET! :D :D :D Tog mig bara en och en halv timme att åka till ica, till brorsan och sedan hem.... måste vara något nytt rekord :)

Det är ju såkallat "Fredagsmys" idag.. och jag saknar min Karin :'/ Hon är så supersöt ;D speciellt när hon gör "läppen" hahaha.... x'D



So a day when you've lost yourself completely
Could be a night when your life ends
Such a heart that will lead you deceiving
All the pain held in your
Hands are shaking cold
Your hands are mine to hold
Speak To Me

When all you got to keep is strong
Move along, move along like i know ya do
And even when your hope is gone
Move along, move along Just to make it through
Move Along

Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare :O

aaaw, Jag älskar dig :]<3

2010-01-08 @ 23:48:47
Postat av: ES

Åh en av dom bästa låtarna som finns!

2010-01-09 @ 17:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0