I will never let you fall

Onsdagar är gula, och gult är fult


Suck.. vaknade upp imorse och mådde juh allt annat än bra så jag blev hemma... :O inte kul alls. Men nu börjar det släppa så det blir skola imorgon iallafall :)

Ikväll ska jag in och se Vårshowen! :) wihoooo! ska bli riktigt skoj, och Tom ska ju spela så måste juh hejja på han också ;)



ÅÅhh efter träningen igår stod jag och sundling och snackade hur länge som hellst om USA :D vi är båda så jävla pepp på att åka dit och plugga sedan efter studenten.... Vi planerade allt haha xD typ, jobba plugga upp något ämne under sommaren.. tjäna ihop en massa pengar och spara spara spara, sälja datorn köpa sig en liten bärbar osv xD hahaha de va så sjukt kul att prata om det för det känns verkligen så verkligt när man märker att det faktiskt kommer att gå och lösa :D

Så nu håller jag verkligen tummarna för att dethär ska funka :D :D :D




Jag är busigt glad just nu :D ska ta och spela lite NFL 10 nu tror jag :D

ååh. idag får jag tillbaka min dator också xD kärlek till den <3

Kommentarer
Postat av: karin

bara massa kärlek på datorn :(? ingen kärlek ppå mig :(?<'3

2010-01-28 @ 13:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0