I just cant look, it's killing me

Jamen just de... jag har ju en blogg


Denhär veckan har jag varit en massa med karin kan man säga hehe :D

Skolan denhär veckan har sugit, har typ inte gjort ett piss... haha, men de braiga är att vi fått vårat nya schema idag och på måndag har jag min första musik lektion =) yeeei! längtar verkligen efter något som faktiskt är roligt att göra.

Karin och jag åkte hem till henne efter att vi slutat, kuliga va juh att eftersom hon är så duktig på att slarva bort nycklarna så har hon ingen hemnyckel.. och de va ingen hemma :O så vi kom inte in, KUL!!! xD
så då gick vi bort på pizzerian och käkade medans vi väntade på att hennes syrra skulle komma och öppna åt oss :)

Sen har vi bara degat, kollat film, käkat.. karin sov en stund och då passade jag på att sitta vid min dator (som hennes pappa har installerat om åt mig)

Imorgon är det fredag och då blir det fredagsmys hos karin =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0