I gotta feeling

Måndag!

Kära måndag, alla älskar måndagar är det inte så? :D hahaha nej jag är nog som katten gustaf i detta läge... måndagar borde tas bort helt enkelt :) borde vara Söndag och sedan hoppar man direkt till tisdag istället, skönt!

Iallafall så vaknade man upp hos karin vilket va mysigt som vanligt, Iväg till skolan for jag själv eftersom jag börjar mycket tidigare än karin, va och hälsade på skolsköterskan och fick en massa papper som jag ska fylla i och skicka till försäkringsbolaget. Allt detta arbete för dendär jävla tanden.... "suck"

Tänkte springa in på arbetsförmedlingen, men de va ungeför 200 pers där och jag fattade ingenting xD så struntade i de och åkte hem istället.

Sen så har Sundling gjort denna video, en sumering på hans 2009 :) Och jag är juh med en hel del :D Sjukt bra gjort Sunkan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0