Heartbeats

Lördag

Det är idag lördag.. jag och Karin va ut och lekte lite i snön förut kan man säga haha... Åkt ner till ica och handlat gjorde vi förut också :) blev lite godis och så.. snart ska vi äta köttfärspajj, Karin har ALDRIG ätit pajj förut :O tycker det är så sjukt konstigt XD hahaha... aldrig varit med om någon som aldrig ätit pajj förut x) lite gulligt hähä..

Imorgon har jag träning... och på måndag är det skola igen = MUSIK :D :D :D hihihi bästa ämnet helt klart haha..

Har inte så mycket på hjärtat.. varit dåligt med bloggandet nu på senare tid men har helt enkelt inte haft något att skriva om känns det som -.-

Ikväll ska jag och karin se på Fantastic 4 (2an) som går på tv :D har faktiskt missat att sett den xD har 1an liggandes här hemma men aldrig sett 2an så ska bli roligt att få se den =) hoppas den är bra.

Ha d!

Du är underbar
Du gör mig glad
Du får mig att må bra
Du gör mig hel
Du gör mig till den lyckligaste
killen på jorden
Och bara för att jag är dålig på att uttrycka mina känslor i ord
Betyder inte det att jag inte älskar dig
För det gör jag <3


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag önskar ibland att jag kunde uppskatta dig lite mer än jag gör men, Jag älskar dig<3 Så grymt mycket. :')

2010-01-24 @ 19:36:12
URL: http://karinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0