Cause im Mr Brightside!

Första skoldagen Gick väll bra.. va sjukt trött efteråt då jag kom hem och feber tog tag och jag somnade ganska så direkt.. sov till kvart i 10 ungefär :O helt sjukt va trött jag va! helt utslagen.

Men idag så hade vi iallafall Historia och sedan Klassråd/mental träning :) va ganska roligt att vara tillbaka och vi va kanske 7 pers på lektionerna xD om ens de haha -.-

Jag fick receptet
till Kladdkakan jag och karin brukar göra hos henne så kanske blir att man gör en sådan imorgon! :D är så sjukt jävla sugen på chocklad :O

Dagens outfit,
HAHAHA näe jag skoja.. åååh va jag hatar sånt :O tjejer som står och filmar sig själva, men tittar liksom i kameran och inte i spegeln så dom ser HELT JÄVLA SCHELA ut! sen smaska på tuggummi och pratar som att dom va bäst i världen..

kom bara att tänka på att det stör mig XD ååh... jaaa.... vad mer hmm... Kenneth har fixat min dator nu så ska upp och hämta den imorgon :) och på lördag kanske Karin kommer hit.. om jag inte blir ännu sjukar förstås för jag vill ju inte smitta henne :( även fast hon har världens bästa imunförsvar så vill man inte chansa =)




Cause since i've come on home
Well my body been a mess
And i've missed your ginger hair
And the way you like to dress

Wont you come on over?
And stop makin' a fool out of me
Why don't you come on over, Valerie?
Valerie, Valerie.. Valerie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0