Att inte göra någonting alls

Söndag

Jaa... min söndag? den har varit lite skum, började dåligt då jag och karin tjaffasde kan man säga sedan åkte hon hem till stöde -.- (allt är bra nu såklart :) ) sedan for jag hem och kom på att våran tränare har ordnat någon "speciallträning" åt oss i sporthallen så får slänga i mig något att äta och sedan kasta in mig i bilen och rallyköra till kvissle.

Nu måste jag ifrågasätta tränarnas tankegång.. dom ber oss komma dit, det är SUPERVIKTIGT att vi åker dit, men dom kommer inte själva? ahahaha tycker de är så jävla fult gjort..

Sen att vi skulle köra yoga då, det är också hyffsat onödigt. snart slut på säsongen och nu har dom kommit på "näääe man kanske skulle ta och börja köra lite extraträningar utanför isen" hmmmmm.... ja? sen att de va yoga också, onödigt då tränarna lika görna kunde ha tagit oss alla på sidan EFTER en träning och sagt, stretcha! men våra tränare har alltid lite bråttom iväg hem osv osv osv..


men men... va ska man göra, Snart slutar man ju med hockeyn förhoppningsvis och går över till amerikansk fotboll :D måste juh görst testa på det och känna hur det är.. kanske tycker det är astråkigt också vad vet man :) men det verkar iallafall sjukt roligt.

¨ååååhå ååhåå hahaha nyss fick jag veta en värsta bra sak :D imorgon har vi ingen religon xD och vi behöver inte gå på svenskan :D vilket innebär att vi har musik klockan 2 hihihi :D sovmorgon is the shit säger jag bara!

nu ska jag ta och slå på lite musik och kanske leta reda på någon film man kan se sedan :D

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0