And I think to myself, What a wonderful world

Oh Happy 2010!!


Jaaa va kan man säga?! Nyårsfirandet va kanonkul! Började redan dagen innan då jag och karin va ensammen i lägenheten och såg på Ice Age 3 och åt godis och en massa massa mys :D På nyårsdagen blev det först sova ut ett tag för att sedan ficka lite lussebullar och dricka cola xD

Vid 5 tiden åkte vi hem till Isabelle och där va det Jag, Karin, Isabelle, Kebbe, Camilla, Milko och Conny :D (conny va kvällens chaufför :D) ashärligt gäng blev det iallafall, sen kom det även en massa annat folk som jag inte har en aning om vilka det va, eller jo, Börje! haha men resten va bara randoms typ, kom dit och sov i ett hörn i en halvtimme sedan drog dom! xD ganska komiskt :D

Efter att ha kommit i ett ganska onyktert tillstånd drog vi ner till hamnen vid 11 tiden, Va in på Kebbes systers fest som har lägenhet där alldeles bredvid! sjukt mycket folk och en riktigt trevlig borlänging träffade jag å vi prata på som fan om hockey och allt möjligt xD

12 slaget va vi ute i hamnen och kollade på fyverkerier :D askul och värsta mysigt! Karin fick min nyårskyss ;D hihihih, och typp... aaaa sedan va det in på dendär festen igen Och nu började man ju bli lite trött, febern kom ikapp och tanden började spöka på igen... Måste nog in till tandläkaren igen om dehär inte går över snart... känns skumt xD

Imorgon ska jag, Karin, Ewe, issa och pappa glenn åka och bowla xD Karin står just nu och ger mig en massage! asmys.

Näe nu ska jag ta och va lite social (hähä) ha d gött och GOTT NYTT ÅR!


Somewhere over the rainbow
Way up high
And the dreams that you dreamed of
Once in a lullaby ii ii iii
Somewhere over the rainbow
Blue birds fly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0