Super Bowl XLIV


New Orleans Saints VS Indianapolis Colts


Kom hem för ett litet tag sedan, klockan är nu 04:25.
Har varit hos storebrorsan och kollat på Super Bowl!

Vi hade sjukt roligt :D kom dit vid 22 tiden och vi började med att spela lite
Madden NFL 10 som jag hade med mig till PS3an.
Efter en väldigt jämn strid vann jag tillslut med 45-35 ;)

Vi spelade såklart med dagens Super Bowl lag! (jag va Colts)

Efter de blev de lite vanlig fifa, vilket jag blev ägd i. (kenneth vann med 4-1)

Sen började själva matchen! och de va riktigt spännande och roligt att titta på. Super Bowl är bland det
största som finns i USA. Fattar inte att sporten är större i sverige! det är ju så sjukt roligt, längtar som fan tills jag får testa på det :D

Iallafall så slutade matchen 31-17 till Saints! (det va dom jag hejjade på)
Första gången dom va med i Super Bowl tror jag... mycket bra jobbat av dom!

Nu ska jag ta och Sova lite tänkte jag, är ju skola imorgon -.- Ha d gött!




Sun Life Stadium där matchen spelades

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0