Standing on the rooftops everybody scream your heart out!!!

Idag är det Tisdag :)

hihihihihi idag har jag varit på skolan :D coolt vah?! hade psykologi och idrott bara så va en rätt soft dag!

Efter det så följde Karin med mig hem och vi typ... gjorde inte så mycket XD sen så blev det att stressäta lite middag för att sedan åka ner, först släppa av karin som skulle till teatern, och sedan åkte jag till NSK för träning.

Träningen gick helt okej :) fast övningarna vi gör blir bara tråkigare och tråkigare... nya övningar Sucks!
Efter träningen så åkte jag och hämtade karin som slutat teatern och nu sitter vi hemma och precis käkat tårta och druckit cola xD hahaha lite tjockis vi är :D

Karin sitter och fnittrar åt sin mobil.. :O hon är så tönt :)

TORSDAG OCH FREDAG ÄR JAG LEDIG !!!!! :D :D :D LYCKA! :D

åh just jah, igår på musiken spelade vi Time Of Your Life och jag spelade gitarr :D körde introt och hela första värsen själv (asstolt) Spelade såklart precis som i albumversionen ;) Me so Aweseome! hähä...

näe nu ska jag och karin hitte på nå! :D Ha d!


When our time is up
When our lives are done
Will we say, we've had our fun

Will we make a mark this time
Will we always say we tried

We're standing on the rooftops
Everybody scream your heart out
Standing on the rooftops
Everybody scream your heart out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0