Sing for the moment

Today it's Saturday and it's Gameday!

Eller ja.. jag har redan spelat men iallafall :)  mötte burnflo hemma och vi spelade rikigt bra större delar av matchen.
den slutade 6-6 iallafall och vi va rungande nära på att vinna!
På måndag möter vi Sundsvall hemma, de ska bli skoj.... får hoppas på en seger då!


Iallafall så är jag just nu grymt jävla jättetrött.. känns som huvudet ska explodera. Förskylningar går inte riktigt ihop med min kropp :)

hmm... vad mer vad mer,  Jag fick en keps för någon dag sedan :D halvtaskig bild men.



Sedan kanske jag ska till karin om jag pignar på mig lite :) får se hur de blir helt enkelt hehe..

ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0