i feel on top of the world!

HEJ BLOGG!

Igår va jag och Tom på bio och såg Avatar :D den va riktigt riktigt bra faktiskt! har ni ej sett den rekomenderar jag den verkligen :)

sååå jaaao.. idag har jag inte gjort mycket, suttit och lyssnat på musik, spelar NFL 10 på ps3an och typ... bara degat hehe

Pappa kom precis in och gav mig en keps! :D som Göran fick när han va där och hälsade på Henrik, en svart detriotkeps :) värsta bra! för min keps är borta :(

ååh jag har ju mejlat lite med IBS också och det verkar ju helt underbart bra :D kanske blir en Foto - Journalist av mig tillslut ;) vore ju inte helt fel!

Ne nu ska jag ta och åka ner till NSK och åka friåkning :D

På lördag kommer Karin hit :D <3
då sk vi titta på medlodifestivalen och ha massa mys =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0