Cultures In English Speaking Countries

Idag va jag då till Härnösand

Och där hade jag (linus m.fl) våran första lektion på Mitt Universitetet. Tog fem i åtta bussen till Härnösand då och kvart över nio började lektionen :)
Det va riktigt roligt! Våran lärare Nick, verkar vara riktigt shyst måste jag säga. Och bra va han. Och vet ni va de bästa av allt är? JAG FATTAR SERIÖST ALLT ;D hahaha helt sjukt underbart de kändes... trodde jag skulle sitta som ett fån och glo på han och inte hänga med alls men de gick skitbra! vilken lättnad måste jag säga.. 

Har suttit nu och försök läsa lite i boken om America! som vi ska ha läst tills imorgon, men känner att det inte går mer nu... har så jävla ont i halsen och trött i kroppen så snart somnar jag nog :O

Jag har suttit och proppat i mig apelsiner och halstabletter nu, ska gå ner och ta något varmt att dricka också snart.
Imorgon bitti bär det av till härnösand igen, och på kvällen kanske Karin kommer hit också! mys mys, saknar henne skitamycket!

Ha d gött!



Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis på namnsdagen!!

2010-02-24 @ 07:52:24
Postat av: Mattias

Tack! :D

2010-02-24 @ 20:41:41
URL: http://stunned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0