And im freeeee

Hej Bloggen!

Nu va det typ jättelänge sedan jag blogga x) men har inte haft något internet och när jag väl suttit vid en dator så har jag inte haft tid till att blogga. Iallafall så har veckan varit lugn, skola, träningar osv. På musiken håller vi på att ska spela Dilba - Im Sorry.   Jag ska spela trummor haha... går faktiskt ganska bra även fast de e första gången!

Sitter hemma hos karin nu iallafall, åkte hit igår efter matchen som slutade 5-3 till timrå... kunde lika gärna ha stått 5-3 till oss men turen va inte på vår sida.

Jag och karin har bara myst en massa, kollat på film å sådär. Jättemysigt har de varit :D

Klockan 8 ikväll åker jag hem för imorgon ska jag upp och iväg till östersund... Sista seriematchen för iår! (kanske för alltid? va vet man) Får helt enkelt se va jag gör nästa vinter.

På tisdag drar jag upp till härnösand. Ska plugga där nu 1-2 gånger i veckan. ska läsa "Cultures in english speaking countries" Ska bli skitkul!


Ha d gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0