She is an Angel, Working on gods train

Shuuuelääään


I helgen har jag varit en massa med Tom :) vi har suttit och spelat lite, flummat oss osv xD haft riktigt roligt =) och nu snart ska jag åka iväg till Farfar och hälsa på lite sedan ska vi gå och se på Karins teater.

Igår (lördag) va jag på birsta en sväng också med familjen, Köpte då en assnygg t-shirt och en scarf =) tänkte ta och ha de på Valborg.. hehe

jo valborg, va händer? va ska man göra? Ska nog vara med Sundling... eller med ricky och gänget, svårt dehär hehe :D

Imorgon har jag skola... och jag känner att jag inte alls orkar :/ är inte ett dugg sugen på skola.. och det är tenta och det kommer gå skiiiiiiit... har inte hunnit pluggat ett skit så ja.. bra där (Y)
Men vid 6tiden har jag en 2 timmar lång träning! då ska byxerna invigas! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0