RUN FOR YOUR LIFE!!

OMG!! :O :O :O :O


seriöst jag har SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt..... sitter i lägenheten och väntar på att karin ska komma hem, men fick ett sms för en stund sedan "jag jobbar över kommer sedan" kuuuuuul?! näääääääääääe blääää jag avlider :(:(:(:(:(


Fick ta till och tröstäta lite nudlar och marie kex...  och yeeeeeeeeeei i skrivandets stund får jag ett till sms "träffade en kompis på stan, blir kvar ett tag" jippi hurra... så jävla bra.. NOT!! åååh skjut mig


Fick våran spelbok igår, en massa massa sidor som jag måste lära mig så man kan alla spelen :) första matchen är om ca en månad! så det är jäkligt nervöst, och nu i helgen är det träningsläger! får se hur de blir dock med tanke på att jag fyller år på lördag. men kanske drar iväg på träningarna iaf :)

Ne nu ska jag typ gå och dränka mina sorger i marie kex..

ha d bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0