Keepin' you off my mind

Hallå där!

Sitter nu här i mitt rum och de ser förjävligt ut måste jag säga, saker precis överallt. Mamma va och köpte en skrivare, kopiator, scenner bla blabla grej igår, så nu har jag suttit och jävlas med den och installerat den på både stationära och bärbara datorn... "pustar ut"

Dagen har varit helt okej. Skola och lite annat, vid 4 typ drog jag och Sundling till birsta. Gick och kollade på lite kläder och så, Sunkan köpte ett par solbrillor. Hittade ett par som jag skulle vilja ha, eller ja, typ sådanna men lite annorlunda :D Antar att ni fattar vilka jag menar? ;PppPPppP fick prata av mig en massa också och de va skönt! Fan va man kan flumma på när vi är med varandra! xD   

Imorgon är det Nationella i Svenska B så jag borde nog ta och sova nu... såå det blev ett litet kort inlägg idag, måste försöka komma igång med detta igen så man får skriva av sig lite då och då :)

Ha d gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0