Im gonna make you bend and break

Shuuuuueläääään!


låg och smsade med Sunkan igår kväll och då bestämmdes vad som ska hittas på nu på fredag (valborg)

Vi ska vara i granloholm och festa med hans klass (och säkert några andra) Ska bli rikigt skoj! hade roligt som fan sist hemma hos Anton :)

Så jaao.. nu, efter en natt av inte speciellt mycket sömn, sitter jag på skolan. Ska snart ha handledartid.
Och efter skolan måste jag gå bort till träningen som börjar klockan 5.. Och så ska vi göra en läkarundersökning innan de också :O kul att han kommer hitta 2000 fel på mig bara... haha.

Yes... Va med Nazlie på stan igår, vi gick runt och surra en massa som vanligt, hamnade på kulturmagasinet ett tag haha.. Sedan åkte jag till Tom en sväng och satt hemma hos han och så vare juh träning på kvällen, askul!



Jag vill ha sommar nuuuuu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0