And I walk steady on my feet

Eeeh... ja. Hej

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen (måste bli lite bättre på dehär) helgen som varit då. Jag och karin åkte hem till mig i fredags och började då baka på min tårta som vi varit och handlat massa grejs och gottis till.

Jag fyllde faktiskt år i lördags :) så grattis till mig själv (hehe) På lördagens morgon hände inte så mkt. va nere och käkade tårta som frukost, sedan drog karin iväg till stan eftersom hon hade premiär med teatern.

Var ju träningsläger i helgen också med Sundsvall Flames. så kvart över 1 ungefär så åkte jag in till stan för att gå på ett teoripass på mittuniversitetet och senare vid 4 tiden så hade vi träning. Jag missade tränigen på morgonen.

Söndag klev jag upp och åkte in till stan igen för träningspass vid klockan 11, följt av teoripass vid 2 tiden och efter de träningspass igen :) blev väldigt mycket men satan va kul det är!

har dock ett par riktigt saftiga blåmärken på kroppen och min vänsterhand har lite svårt att böjja fingrarna.

Sitter i lägenheten just nu och väntar på att karin ska komma hem.
Imorgon blir det skola och sedan årets, och för mig mitt livs, första utomhus träning i amerikansk fotboll. och det är på kuben.

Jo och jag har varit ute och gått lite med Nazlie nu på kvällen :D Ilska va juh med också såklart, gick och surrade om lite allt möjligt, och vi (alltså jag) bestämmde att Nazlie är min blivande brud :) why? undrar ni. svar: hähähähäh

ha d gött

Och jag saknar sommaren och allt man hittade på med Sunkan och company!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0