When the Children cry

I Fredags så satte sig Jag, Ricky och Julia i bilen och drog iväg till Storhonga (hånga, onga) eller hur de nu stavas, (vi bråkade lite om va det verkligen hette men vi glömde såklart kolla upp hur det verkligen stod till med den saken) Det liggar iallafall en bit från Vemdalen.

Eftersom Ricky har blivit av med körkortet blev det jag som körde, i ungefär 3 timmar fick jag sitta och köra medans ricky satt bredvid och öppnade öl efter öl och satt och smaskade och jävlades, så jävla taskigt! Fredagen blev det bara lite film, godis och en hel del skratt.

På Lördagen satte vi igång och målade, Jag och Ricky började med fönstren och jag va less efter första, Måla hus är nog inte riktigt min grej... Vi började vid halv nio, många timmar och en hel del ölburkar senare blev vi äntligen klara!

Idag, dvs Söndag, Så åkte vi hem vid 3 tiden. Jag kom hem strax efter 9 och varför det tog så lång tid ska jag förklara, när vi va en bit utanför ånge, såg vi att bensinmätaren hade sjunkigt ganska mycker vilket verkade väldigt konstigt då jag faktiskt inte kört allt för hårt. Första tanken va att de va något fel på mätaren, men vi bestämmde oss ialalfall för att kolla upp det hela när vi kom fram till ånge. Lite skämtsamt så sa jag "haha ja om vi når fram dit" vilket jag va väldigt nära på att få äta upp då bensinmätaren fortsatte att sjunka som en sten i havet. Men vi tog oss till Ånge och vi parkerade utanför okq8 och när vi klev ur började de lukta bensin så in i helvete. Efter oss såg man ett lång sträck på backen och under billen droppade de bensin som bara den. Bränslepumpen va trasig. Efter att ha försökt täta de hela i över en timme utan framgång ringde vi till Rickys farsa som kom och hämtade och bogserade hem oss.  Så det är en väldigt trött Mattias som skriver dessa rader, just so you know...

kom bara att tänka på en sak, en grym låt   White Lion - When The Children Cry    har börjat lärt mig introt på gitarren.. så jävla nice :)   Ne nu blir de sängen, natti


Kommentarer
Postat av: sunk

storhogna är svaret :D att du inte visste det!! :o

2009-09-21 @ 16:30:55
URL: http://sikkensunkig.blogg.se/
Postat av: mattias

hahah jaaa men vafan :) vi va 3 stycken och alla sa olika =) klart man blir förvirrad då! :D

2009-09-21 @ 23:12:54
URL: http://stunned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0