Swing life away

Idag blev det skolan.. där vi först hade Svenska B.. hahahah Laila dampade sönder på våran lärare och dömde ut hon totalt idag! de va så jävla roligt att höra och ett tag trodde jag att våran lärare skulle börja gråta!
"att du ens får betalt för att vara här är ju helt jävla otroligt" "jamen hon är ju helt dum i huvudet!.. helt HJÄRN DÖD!" och så höll det på i kanske 10 minuter! ååh de va så bra och så sant =)


efter skolan så blev det gymmet med Linus, körde på ganska bra och blev en hel del mage igen. Smsade samtidigt lite med Nazlie och vi skulle ju ta och träffas lite på stan.  haha fan va seg hon är på att göra sig iordning, jag han gymma, duscha, basta klä på mig, fixa håret, gå till navet, tillbaka till torget där satt jag med linus en stund. Träffa en telefon snubbe som försökte sälja något till mig och DÅ kom nathalie :D


kul att hon dömde ut han också som bara försökte göra sitt jobb.. "KOM mattias.. så går vi"  hihi tror hon tyckte de va lite pinsamt att stå och prata med han, hähä..

kul att vi satt och pratade om när hennes hår gick av efter att hon färga det för några år sedan, så sa hon något i stil med "jamen du skulle ha sett, de va så fult! de såg ut som ditt gör nu ungefär"  shyyyyst :O  smurfunge :)


Kommentarer
Postat av: Nazlie

hahaha meeeeeeeeeeeeen :D det var inte så jag menade Mattias, jag menade att, det var lika kort som ditt, och resten var långt, :D INTE SNYGGT!

2009-09-07 @ 21:42:07
URL: http://nathalieuhlan.blogg.se/
Postat av: Mattias

hahaha jaaa jag vet men de lät så roligt :D och lite taskigt ;)

2009-09-07 @ 22:54:45
Postat av: sunk

CAAAAAAAAAAAAAREFACE ABOUT WHAT NI TALKED ABOUT YAH

2009-09-07 @ 22:56:00
Postat av: Mattias

Careface på dig sunkan :)

2009-09-07 @ 23:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0