Mössprovning!

Haft riktigt roligt idag!  Började med att kliva upp och gratta Maria som fyller 13 år idag :) grattis på dig lillen.

Sedan bar det iväg till skolan och skulle första timmen ha engelska, vilken flopp.. vi har samma lärare som i 1an och hon är...... vimsig. Men iallafall så gick vi tidigare från den lektionen för vi skulle på Mössprovning! woho! :)
vi traskade bort till Åkersvik och där fick lite info först av en söt tjej som hette Julia. Sen blev de till att prova ut storlekar osv. Gick runt och kollade på alla kläder och alla grejjer dom hade. Det va riktigt roligt! :)


Jag, linus måns och joel blev sist kvar där och satt och surrade med Ronja och Julia som dom 2 hette som visade oss allting. Satt och surrade och hade riktigt trevligt. Blev sedan lunch på Åkersvik och sen slutade jag x)


Men iallafall, så beställde jag den dyraste mössan (hähä) och det största paketet, fick med t-shirt, hood-tröja, champange-glas, en guldpenna, och så var det en massa mer x) beställde också till extra en snygg t-shirt som fanns :D och en Dog-tag bricka med mitt namn och Studenten 2010 på ;D skitsnyggt! allt som allt gick de nästan på 2000 kr.. ska bli kul att berätta de för mamma sedan!


Längtar som fan till studenten nu vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0