I Miss You... miss you

Idag har det varit en såndär skum dag som inte riktigt har gått nå vidare. Började med att jag försov mig och pga de missade min första lektion av två idag... Åkte in till idrotten som vi hade halv 1 och de ända vi gjorde va att kolla lite på hur kompassen fungerar och tittade på alla tecknen igen för kartan. Vi pratade också lite om Söndagen då de är dags för våran Vandring.

Efter skolan drog jag till NSK och hämtade mitt cv, tog bilen och åkte till kvissle och lämnade in det där för jag ska söka ett Extrajobb där. Hoppas verkligen att jag får det!

Nu sitter jag och har sjuuukt tråkigt, och trött som få är jag också, näe får hoppas på att dagen tar slut fort så man får sova lite. 

ha d 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0