i am not a whore.... but i like to do it

Jaao...  igår blev allt lite konstigt. Skulle första vara med Anna, men då blev de storgräl med päronen för tydligen så skulle vi till Farfar (vilket jag inte fått veta något om) sen när klockan är halv 5.. och vi snart ska åka så ringer farfar och säger att de blir uppskjutet, KUL!!
Så vi åkte till birsta istället. Där så inhandlade jag nya jeans och skor från Jack & Jones, och från H&M blev det 2 svarta linnen som jag tänkte ha och träna i :) Så det va ju inte helt bortkastat kan man säga.

Just nu så håller jag på att städa mitt rum som verkligen inte är det enklaste då det är saker precis överallt! =D Det är inte sådär jätteroligt måste jag säga, man har ju helt klart haft roligare :)

Till veckan måste jag börja hårdträna! har legat på latsidan ett tag nu, Skärpning!



Yeah! :D


Gillar mina nya skor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0