Home

Igår kom jag ju hem från Skogen... varit ute med klassen på "Natur Och Friluftsliv" och vi har gått en vandring, byggt vindskydd som vi sedan sovit i, lagat mat, orienterat oss mellan olika checkpoints osv. Och samtidigt ha vi burit med oss alla saker i en stor jävla väska på ryggen. Så nu har jag ont i princip överallt i kroppen.
De va riktigt roligt faktiskt och vi hade trevligt som satan :)  Synd att de skulle vara så jävla kallt på nätterna bara.

Under domhär dagarna har vi också skrivit i en loggbok som jag ska ta och renskriva någon dag. Kanske kommer delar av den upp hit med bilder som jag också tagit. Får se vad jag har ork till hehe..

Ne nu är de snart dags att åka till skolan igen. Ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0