Det pirrar i hela kroppen jag vill bara ta din hand

Wiho! :) idag blev det skolan och där pratade jag först med våran Syo. Han surrade en massa om poängen och dom nya reglerna osv. Sedan frågade jag ut han lite om polishögskolan och Högskoleprovet som jag måste göra. Tänkte anmäla mig till de och göra det i April nästa år :) Fick också ett slags testprov till högskoleprovet som man kunde kolla igenom.

Ganska nöjd är jag också då jag nyss fick höra att jag är "grym på att kyssas" ;)  Någon kommer ju somna med ett smile på läpparna snart iaf :D

Imorgon blir det först skola, sedan hämta rickys bilen, åka och hämta han och Julia sedan ska vi mot Vemdalen och måla en Stuga, Kommer bli roligt hoppas jag ;D kommer hem på Lördag eller söndag beroende på hur lång tid det tar att måla de hela.

C yaaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0