Utgång

Det verkar bli utgång idag iallafall, Fast jag är egentligen inte sådär jättesugen just nu om jag ska vara ärlig.
Fast Nazlie skulle såklart börja gråta om jag inte åker dit så man måste vara lite snäll mot henne för en gångs skull :)

Men ikväll blir det iallafall lyset och som det verkar ska många man känner dit så det blir säkert skitskoj! Just nu sitter jag iallfall och försöker bestämma mig för vart och när jag ska förfesta.




Jo för någon dag sedan, så mejlade jag en utav dom som håller i de hela med träningen för Amerikanska fotbollen. Och fick en massa rolig och trevlig info :) Och mamma verkar faktiskt tycka att de ska bli rolgit och hon stöttar mig faktiskt xD trodde hon skulle bli "amen du kan inte börja i de bla bla bla" men hon tycker det låter kul :) Så nu jävlar, till sommaren blir de nog Amerikansk Fotboll för mig och jag längtar! Kommer bli hårdträning hela vintern nu så man är "fit for fight" när det gäller.

Ne nu måste jag hoppa i duschen. bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0