Some things are not just black and white

Varit en ganska soft dag :) Börja med att jag va med Emma här hemma hos mig och jag fick stryk i Wii, inte så konstigt eftersom jag verkligen SUGER på det :) massa skratt och nörda vid datorn blev det (och nej de va inte jag som satt vid datorn... hon är ju värre än mig fan! =D)

Efter att ha skjusat in hon till stan så tog jag och åkte tillbaka till Njurunda och hämtade päronen och åkte hem. Så nu har man kollat på film och lite sånt och snart är det nog dags för att käka något.. är så sjukt jävla hungrig!

Till helgen har jag ingen träning, ingen match... INGENTING! så vafan ska man hitta på? :D känner mig sugen på att göra något.. tänker verkligen inte vara hemma iallafall!

C yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0