Let me entertain you

ååååh äntligen! Jag börjar fan bli frisk nu! känns så jävla bra att få åka till skolan imorgon, och hur sjukt är inte de? jag ser fram emot att åka till skolan... de är fan inte ofta de händer x) Sitter just nu och har kollat på prision break och druckit lite cola nam nam, börjar inte förens 12.15 imorgon och tror bara jag har 1 lektion så de är ganska lugnt.



Något som är lite misslyckat iallafall är att jag inte kollat till min telefon på hela dagen typ och såg lite väl sent att jag fått ett sms från tandläkaren att jag ska dit imorgon men jag kan tyvär inte just då.. så måste kliva upp ASTIDIGT för att ringa och be om en ny tid, drygt svar JA..  men funderar på att efter de ta en lååång dusch och sedan för en gångs skull käka en riktig frukost och glo lite på prision break :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0