Jaaa jag säger då de...

Vilken sjuk jävla helg detta har varit..  Börjar med att i Fredags så skulle jag ut på krogen med några vänner.. Tänkte att ja, man kan ju ta det lite lugnt iallafall (HAHAHA) Blev hämtad här av Sundling runt halv 8 och åkte ner till bommen där vi tog bussen in till stan och sedan vidare ut till granloholm och där hade vi förfest med lite folk i en egen lokal. Vi hade sjukt roligt och de hände lite roliga grejjer där kan man säga.

Efter ett tags drickande så börjar vi röra oss mot bussen för att åka in till staden och krogen. Ganska roligt att när första bussen kommer så står sunkan (full som ett as) och skriker "VI SKA INTE MED DENHÄR BUSSEN!" och alla andra säger "JO DET SKA VI!!!" då tittar turken som kör bussen på mig, stänger dörren och åker iväg?!?!! hahaha vilken jävla dåre så vi fick sitta i kanske 20 minuter till och vänta på nästa buss...

Men in till Staden kom vi och vi gick upp till lyset för att "checka in" ååh jag va även den sista personen som fick gå in gratis!! :D Och här börjar kvällen spåra ur lite då vi shottade lite och sedan blev de en massa springa runt och snacka med polare, dansa osv. Allt som händer här är lite difust men jag va iallafall ner på stan och sprang runt med Nathalie och hennes kompisar ett tag.

Tog kvart i 2 bussen hem och somnade så fort jag la mig i sängen.

Lördag. Klockan ringer halv 6.... Jag förstod inte riktigt vart jag va förrens farsan dunkar på dörren och ber mig kliva upp. Vi åker ner till nsk för att där ta bussen klockan 06.00 till Brunflo för att spela hockeycup.
Jag sover hela vägen upp iallafall och när vi kom dit så måste jag erkänna att jag va nog inte i de bästa tillståndet för att spela en hockeymatch. Men de gick ganska bra bortsett från att vi förlorade 2 matcher och 1 oavgjort.

Söndag. Efter att till slut ha fått sovit ordentligt i en skön hotellsäng så kände jag mig helt normal igen. Efter en snabb frukost packar vi ihop och åker tillbaka till ishallen. Förlorade igen såklart :) och jag fick jävligt ont i höften efter att ha blivit tacklad och for in lite i sargkanten, måste ha tagit väldigt konstigt för de va ingen värst hård tackling. Men som tur va så är en av våra spelares farsa Läkare för Timrå IK's elitserie lag, så han tog en titt på mig och kände en massa, de gjorde ont som fan, som han förklarade det så har jag nog en bristning i ett muskelfäste i höften.. så han la på tryckförband runt magen på mig så jag knappt kunde andas och ont gjorde det vill jag lova.

Men jag bet ihop och spelade även den sista matchen mot Östersund. vi förlorade igen, Men de roliga va ju att jag gjorde mål och att vi kom tillbaka riktigt bra efter ett stort underläge.

Men jag har iallafall haft riktigt roligt =)  Nu ska jag ta och försöka bli hel igen.. har ont precis överallt x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0