If you wanna have fun and do something crazy like flash yo titties

Get crazy get wild
Let's party get loud

haha yeaah! idag äre fredag och som det ser ut just nu så kanske de blir party med polarna och kanske krogen. Är inte riktigt 100 på detaljerna men de kommer nog de med. Imorgon iallafall så ska jag vara på nsk klockan 06.00 för då går bussen mot brunflo! INTE KUL! Så de får bli lite lugnt ikväll tyvär :)

Satt och pratade med jocke då morsan ropar ner mig för jag ska ta upp en massa kläder, springer ner och där ligger en hög med nästan alla mina partykläder. Sa till jocke att detta måste ju vara ett tecken på att jag ska ut ikväll xD


Ska nog ta och packa allt som ska med imorgon nu så att jag slipper oroa mig för det sedan... Gäller att planera detta haha ;) vi ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0