Thanks for the memories

Eftersom jag sitter här och verkligen inte kan sova så började jag kolla lite på alla bilder som jag skickade över från bärbara förut idag, Tog mig friheten att sammanfatta lite som hänt här för det kan ju vara roligt att titta tillbaka på om X antal år.. om jag nu håller på med denhär skiten fortfarande vill säga.



Kan ju börja med att sommaren började jävligt bra med att jag tog körkort :)


Jag och sunkan va hos Sanna mitt i natten efter att åkt runt en del med bilen :)


Sunkan hittade sitt nya vrålåk =)



Vi va på Gatufesten :) på bilden från vänster: Jag, Robbin, Alex,
Ante med crazyeyes, Pontus och Sunkan.


Det va bra väder ute :) Och för er nyfikna så är det jordgubbar i burken =)


Alex blev förälskad i sina kossor som hon vann på gatufesten :)


Egobilder togs och jag har verkligen ingen aning om varför


Jag och Sundling tog en promenad hem från Alex's 18 års fest som
va svinkul!


Man va ju lagomt nykter och fin i håret efter en väldigt lång men extremt
rolig kväll! kommer även ihåg detta som kvällen då Sunkan lärde mig
shotta :)


Hahaha dehär va hemma hos jocke under vårat lilla lan :)
Sundling fick tag på en fisk.... och ja detta blev resultatet :)



Hahaha detta va sick! :) Jag och Crille hittade dessa skyltar när vi
väntade på Jennifers buss, ingen vacker syn när jag tänker efter på saken x)


Det va verkligen en helt underbar sommar även fast det va
väldigt mycket upp och ner känslomässigt så vart det väldigt
lyckat. Det hände ju såklart så sjukt mycket mer roliga saker
men ska jag sitta och rabbla upp allt så kommer detta ta för evigt
och jag behöver verkligen ta och sova nu :)
Men kan ta och runda av med attsäga att mitt sista riktigta sommarlov blev
det absolut bästa :)

Thanks For The Memories!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0