When the sun shines, We'll shine together

Vaknade upp imorse hos Karin :) blev frukost och sedan buss in till stan. Vi gick då upp till skolan för jag tänkte låta dom kolla på min tumme som va 3 gånger så stor som den andra. (igår på matchen så lyckades jag slita sönder något i den tror jag.. så hon la på någon salva och så sa hon åt mig att vila från träningen någon dag.

När jag ändå va där så tog jag dendär jävla svinsprutan.. Kände ingenting, "går det bra?" - Jaa... pumpa på du bara" sen va det klart :) har inge ont i armen eller någon annan bieffekt, men de kanske kommer lite senare hehe.

Sitter just nu och lyssnar på musik å halvsover, Karin kommer hit lite senare och de blir mys :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0